Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sto let od založení Československa: Výroční rok 2018 v hlavní večerní zpravodajské relaci České Televize
Rybáčková, Nikola ; Bednařík, Petr (vedoucí práce) ; Köpplová, Barbara (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá tím, jak Česká televize pokryla ve své hlavní večerní zpravodajské relaci výročí sta let od vzniku Československa. To představovalo významné téma celého roku 2018, nejednalo se však o jediné jubileum, které jsme si v daném roce připomněli. V roce 2018 uplynulo osmdesát let od podepsání Mnichovské dohody roku 1938 a sedmdesát let od Vítězného února 1948. Bylo to také padesát let od Pražského jara a invaze vojsk Varšavské smlouvy do Československa v roce 1968. V neposlední řade jsme pak oslavili také dvacet pět let od vzniku České republiky roku 1993. Všechny tyto události představují významné milníky českých i světových dějin dvacátého století. Tato práce proto analyzuje, nakolik se Česká televize těmto událostem věnovala. Cílem práce je získat pohled na pokrytí tohoto tématu v průběhu roku 2018 a zjistit, kolik prostoru bylo v Událostech jednotlivým výročím poskytnuto a jaké povahy byly dané příspěvky.
Veřejně deklarovaná podpora (endorsement) kandidátů v titulech mediálního domu Economia, a.s. před volbou prezidenta ČR 2013 a 2018
Martinovský, Marek ; Moravec, Václav (vedoucí práce) ; Štoll, Martin (oponent)
Autor: Marek Martinovský Název práce: Veřejně deklarovaná podpora (endorsement) kandidátů v titulech mediálního domu Economia, a.s. před volbou prezidenta ČR 2013 a 2018 Abstrakt Předmětem této bakalářské práce je zmapování fenoménu tzv. endorsementu v českém mediálním prostředí. Konkrétním zkoumaným vzorkem jsou mediální výstupy vybraných titulů mediálního domu Economia, konkrétně Hospodářských novin a serveru Aktuálně.cz v období 14 dnů před druhým kolem přímé volby prezidenta v letech 2013 a 2013. Práce rozebírá rozličné teoretické aspekty problematiky endorsementu ve světových - zejména amerických - médií a také v krátkosti zmiňuje příklady endorsementu v českém mediálním prostředí. Jádrem práce je poté kvantitativní analýza obsahu, jejíž prostřednictvím lze získat přehled o četnosti explicitní a implicitní podporu kandidátů, jež se ve vybraných titulech vyskytovala, a dále snaha nalézt u těchto hodnot korelaci s deklarovanou institucionální podporou v obou titulech. Vedlejším cílem práce je pak zmapovat doposud neprozkoumaný terén explicitní a implicitní podpory během voleb v roce 2018.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.